(PC) Colin McRae DiRT ja Windows 7

08.02.2013

Kaatumisongelma Win7 ja i7 (tai Xeon +4ydin)



Koska koneessa sattuu olemaan virtuaalisesti laskettuna 24 ydintä, ja jonka luvun mukaan peli automaattisesti asettaa käytettäväksi workerMap8Core.xml -nimisen tiedoston tulee eteen ongelma josta pääsee vain yli seuraavalla tavalla (jos ei halua nimetä kyseistä tiedostoa workerMap4Core.xml:ksi).

x:\DiRT\system\workerMap8Core.xml

Avaa workerMap8Core.xml Notepadilla ja korvaa (ctrl+c / ctrl+v ) sen sisältö seuraavalla
(Ver 0.0.1):

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <workerMap> <workerThread name="core_0_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_1_high" priority="abovenormal" core="1" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_2_high" priority="abovenormal" core="2" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_3_high" priority="abovenormal" core="3" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_4_high" priority="abovenormal" core="4" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_5_high" priority="abovenormal" core="5" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_6_high" priority="abovenormal" core="6" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_7_high" priority="abovenormal" core="7" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_1_below_normal" priority="belownormal" core="1" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_2_below_normal" priority="belownormal" core="2" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_3_below_normal" priority="belownormal" core="3" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_6_below_normal" priority="belownormal" core="6" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <workerThread name="core_7_below_normal" priority="belownormal" core="7" stacksize="131072" jobpoolsize="131072" maxMessages="512" /> <group name="generic_workers"> <worker name="core_2_below_normal" /> <worker name="core_3_high" /> <worker name="core_7_below_normal" /> <worker name="core_4_high" /> </group> <group name="collision"> <worker name="core_2_below_normal" /> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="solver"> <worker name="core_6_high" /> </group> <group name="plugin_finalise"> <worker name="core_1_high" /> </group> <group name="cloth"> </group> <group name="handling"> <worker name="core_2_below_normal" /> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="ai"> <worker name="core_2_below_normal" /> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="vehicleSingleThreaded"> <!-- IMPORTANT - maximise thread usage for this group as it is used only during the single threaded update, hence all threads are waiting for it --> <worker name="core_0_high" /> <worker name="core_1_high" /> <worker name="core_2_high" /> <worker name="core_3_high" /> <worker name="core_4_high" /> <worker name="core_5_high" /> <worker name="core_6_high" /> <worker name="core_7_high" /> </group> <group name="pfx"> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="anim"> <worker name="core_2_high" /> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="in_car_characters"> <worker name="core_1_high" /> <worker name="core_2_high" /> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="view_manager"> <worker name="core_2_high" /> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="storage"> <worker name="core_1_high" /> <worker name="core_2_high" /> </group> <group name="pssg_storage"> <worker name="core_1_high" /> </group> <group name="osdUpdateSet"> <worker name="core_3_high" /> </group> <group name="ground_cover"> <worker name="core_3_below_normal" /> </group> </workerMap>


Päivitetty (v1.2) DiRT, Poista teemat käytöstä, Aja järjestelmänvalvojana. Lisäasetuksilla toiminut itsellä (jos ei muuten). Yllä olevaa asetustiedostoa muuttelen mahdollisesti myöhemin paremmaksi kun kerkeän paneutua mikä auttaa mihin.

Modeja (kaikkihan niistä tykkää) DiRT AIO-Editor Made by Tony Richter. Lisää vahinkoa autoihin, vähemmän pitoa, poista näkymättömät seinät (reset lines) jne. Nykyään helpon ohjelman kautta niin tarvitse selitellä sen enempää.

---Vieraskirja---

Web Analytics Clicky